۲۴ تیر، ۱۴۰۰

برگزاری پنج تجمع اعتراضی توسط کارگران در شهرهای مختلف ایران

 

 طی روزهای دوشنبه ۲۱ تیرماه و سه‌شنبه ۲۲ تیرماه، شماری از کارگران نانوای مشهد در مقابل اتحادیه نانوایان این شهر، کارگران شرکت هفت تپه از تمام بخش‌ها در مقابل دفتر مدیریت این شرکت، گروهی از کارگران شهرداری اهواز و همچنین شماری از شهروندان معترض به قطعی مکرر آب و برق در شهرهای خرمشهر و قصرقند در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، شامگاه دوشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰، شماری از شهروندان خرمشهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش تجمع این شهروندان در اعتراض قطعی مکرر برق و آب در این شهرستان، صورت گرفته است.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:28

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰، گروهی از کارگران شهرداری اهواز دست به تجمع و راهپیمایی در سطح شهر زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این کارگران در اعتراض به عدم تعیین وضعیت شغلی و پرداخت نشدن حقوق و معوقات مزدیشان، صورت گرفته است.

نمایشگر ویدیو
نمایشگر ویدیو
00:00
00:23

تجمع کارگران نانوای مشهد

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰، شماری از کارگران نانوای مشهد در اعتراض به سطح پایین دستمزد، شرایط بد معیشتی و آسیب های ناشی از قطع مکرر آب و برق در مقابل اتحادیه نانوایان این شهر تجمع کردند.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:33

تجمع کارگران شرکت هفت تپه

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰، کارگران شرکت هفت تپه از تمام بخش‌ها در اعتراض به عدم دریافت مطالبات مزدی خود، دست به اعتصاب زده و مقابل مدیریت شرکت تجمع کردند.

همزمان کارگران بخش دفع آفات این شرکت نیز در هجدهمین روز از اعتصاب خود به سر میبرند.

تجمع شهروندان اهل روستای پاسک

به گزارش رسانک، امروز سه‌شنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۰ ، شماری از شهروندان اهل روستای پاسک از توابع شهرستان قصرقند در اعتراض به قطع مکرر آب و برق، در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان با مداخله نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران همراه بود.