۰۸ تیر، ۱۳۹۹

امارات پروازها را به مقصد هفت مقصد دیگر از دبی اضافه می کند


هفت شهر دیگر در ماه های ژوئیه به مسیرهای پرواز امارات اضافه شده است - خارطوم (از 3 ژوئیه) ، امان (از 5 ژوئیه) ، اوزاکا (از 5 ژوئیه) ، ناریتا (از 8 ژوئیه) ، آتن (از 15 ژوئیه) ، لارناکا (از 15 ژوئیه) و رم (15 ژوئیه).


این تعداد کل مقصد های ارائه شده توسط امارات را به 48 می برد.


مشتریان نیز قادر خواهند بود از 7 ژوئیه به دبی سفر کنند که این شهر از 7 ژوئیه برای بازدیدکنندگان تفریحی و تجاری باز خواهد بود. .

مسافران همچنین می توانند از طریق دبی از مقصد دبی در خاورمیانه ، آفریقا ، آسیا اقیانوسیه و اروپا یا قاره آمریکا ، از طریق دبی ، پرواز کنند ، تا زمانی که شرایط سفر و مهاجرت از کشور مقصد خود را برآورده کنند.


رزرو پرواز می تواند بصورت آنلاین در emirates.com یا از طریق آژانس های مسافرتی انجام شود.


اول سلامتی و ایمنی


امارات برای اطمینان از ایمنی مشتریان و کارکنان خود در زمین و هوا ، مجموعه های گسترده ای از اقدامات را در هر مرحله از سفر مشتری انجام داده است ، از جمله توزیع کیت های بهداشتی تعارف شامل ماسک ، دستکش ، ضد عفونی کننده دست و دستمال مرطوب ضد باکتری به همه مشتریان

محدودیت های سفر


به مشتریان یادآوری می شود که محدودیت های مسافرتی همچنان برقرار است و مسافران فقط در صورت عدم رعایت شرایط لازم و معیارهای ورود کشورهای مقصد خود ، در پروازها پذیرفته می شوند. بازدید کنندگان از دبی برای مدت زمان اقامت خود باید یک بیمه نامه بین المللی بهداشت را در مورد بیماری Covid-19 ترتیب دهند.