۱۱ فروردین، ۱۳۹۹

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران تازه‌ترین آمار مبتلایان و جان‌باختگان ویروس کرونا را اعلام کرد و براساس آن در ٢٤ ساعت گذشته ۳ هزار ۷۶ مبتلای جدید شناسایی شده و ۱۳۹ نفر نیز جان خود را از دست داده اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کووید-۱۹ در ایران به ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر و فوت‌شدگان به ۲ هزار و ۵۱۷ نفر افزایش یافت. تعداد کل بهبود یافتگان نیز به ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر اعلام شده است. به گفته آقای جهانپور یکی از دلایل افزایش تعداد مبتلایان و جان باختگان "رعایت نکردن بخشی از جامعه به توصیه های وزارت بهداشت" و "اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و تقویت بیماریابی، افزایش آزمایشگاه ها" بوده است. دیروز تعداد مبتلایان به کرونا در ایران ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر و تعداد جان باختگان ۲ هزار و ۳۷۸ نفر اعلام شده بود.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران تازه‌ترین آمار مبتلایان و جان‌باختگان ویروس کرونا را اعلام کرد و براساس آن در ٢٤ ساعت گذشته ۳ هزار ۷۶ مبتلای جدید شناسایی شده و ۱۳۹ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کووید-۱۹ در ایران به ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر و فوت‌شدگان به ۲ هزار و ۵۱۷ نفر افزایش یافت.
تعداد کل بهبود یافتگان نیز به ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر اعلام شده است.
به گفته آقای جهانپور یکی از دلایل افزایش تعداد مبتلایان و جان باختگان "رعایت نکردن بخشی از جامعه به توصیه های وزارت بهداشت" و "اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و تقویت بیماریابی، افزایش آزمایشگاه ها" بوده است.
دیروز تعداد مبتلایان به کرونا در ایران ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر و تعداد جان باختگان ۲ هزار و ۳۷۸ نفر اعلام شده بود.