۲۵ اسفند، ۱۴۰۰

اظهارات تازه داریوش مهرجویی: محمدرضا شریفی‌نیا یک «فرستاده» و «بازجوی شیرین‌زبان» است

 



حواشی مرتبط با عدم اکران نوروزی فیلم «لامینور» ساخته داریوش مهرجویی، و انتشار پیا‌م‌های دیداری این کارگردان ایرانی در فضای مجازی همچنان ادامه دارد.

داریوش مهرجویی که هفته گذشته پس از صدور مجوز نمایش فیلم لامینور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ویدئویی که توسط محمدرضا شریفی‌نیا گرفته شده بود، ماجراهای پیش آمده را «سوء تفاهم» خوانده بود، در جریان یک مصاحبه شنیداری به شدت از او انتقاد کرد.

داریوش مهرجویی به بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، می‌گوید که محمدرضا شریفی‌نیا او را مجبور کرده است در ویدیوی مذکور با لحنی متفا‌وت و آشتی‌جویانه سخن بگوید.

به گفته این کارگردان، محمدرضا شریفی‌نیا همراه با دستیارش بدون هماهنگی قبلی و کاملا سرزده به منزل او رفته‌اند تا درباره ماجراهای پیش آمده صحبت کنند.

داریوش مهرجویی با اشاره به اینکه سال‌ها پیش در چند پروژه هنری با محمدرضا شریفی‌نیا همکاری داشته است، می‌گوید که شنیده بود که او «فرد منفوری» است ولی چون در فضای مجازی فعال نیست، شخصا این داستان‌ها را باور نمی‌کرد.

به گفته داریوش مهرجویی، محمدرضا شریفی‌نیا از او خواسته بود تا ضمن قدردانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیه رضا درمیشیان، تهیه‌کننده لامینور، سخن بگوید که این کارگردان چنین درخواستی را نپذیرفته است.